Kan tahlilleri, sağlıklı veya hasta kedinin takibi olduğu kadar hastalığın saptanmasında da temel işlevi görür. Tıpkı insanlarda olduğu gibi evcil canlarımız için de kan tahlili çok büyük önem taşır.

Foça Veteriner Kliniği’mizde anlaşmalı dış laboratuvarlar hizmetleri ile köpek ve kedi dostlarımızın sağlığı için çalışıyoruz.

LABORATUVAR HİZMETLERİMİZ:

HEMOGRAM:

Hastada olabilecek enfeksiyon, anemi, bağışıklık gibi değişkenleri değerlendirmemizi sağlamaktadır.

BİYOKİMYA:

İç organ fonksiyonların değerlendirmesini sağlamaktadır. Olası bulgularla, şeker hastalığı, karaciğer ya da böbrek yetmezliği ile ilgili tanılar bu sayede koyulabilmektedir.

HIZLI TESTLER:

Spesifik hastalık testleri (Canine Distemper(Köpek gençlik hastalığı), Feline Distemper(Kedi gençlik hastalığı), FIP(Feline Infectious Peritonitis), FIV(Feline Immunodeficiency Virus-Kedi AIDS Hastalığı),FELV(Feline Leukemia Virüs-Kedi Lösemi Hastalığı),HW(Heartworm-Köpeklerde Kalp Kurdu Hastalığı),LYME Virus / Köpeklerdeki Lyme Hastalığı), Toxoplasma, Ehrlichiosis

GAITA MUAYENESİ:

Muayenenin amacı dışkıda bulunan paraziter hastalıkları saptamaya yöneliktir. Mikroskobik inceleme ile bu parazitler teşhis edilebilmektedir.

İDRAR MUAYENESİ:

Böbrek yetmezliği, idrar yollarında oluşan struvit, oksalat gibi kristaller, şeker hastalığı gibi çeşitli hastalıklar idrar tahlilleri sayesinde teşhis edilebilir. Hastalığın altında yatanı bulup bu sayede uygun tedavi başlanılabilmektedir.

MİKROSKOBİK İNCELEMELER:

Yine bir parazitler hastalık incelemesidir. Deri kazıntısı, kan frotisi gibi incelemelerle teşhis sağlanabilmektedir.

HORMON ANALİZLERİ:

Özellikle tiroit ve böbrek üstü bezi hormonları incelenmektedir.

PATALOJİ:

Vücutta oluşan bazı kitle veya benzer lezyonların hücre yapılarının değerlendirilmesi, iyi veya kötü huylu bir tümör olup olmadığının belirlenmesi için anlaşmalı laboratuvarda yapılır.

7/24 AÇIK FOÇA VETERİNER KLİNİĞİ

Foça Veteriner - LABORATUVAR

FOÇA VETERİNER

KAFKAS 7/24 VETERİNER KLİNİĞİ VE PET ÜRÜNLERİ

Evcil dostlarınız güvenli ellerde, işinde uzman profesyonellerimizle tanışın.

İletişime Geç 0553 330 03 12